Αναζωογόνηση των υπαρχουσών αγορών, αλλά και αναζήτηση νέων

Η Στατιστική Υπηρεσία της Βόρειας Μακεδονίας κατέγραψε πτώση 20% στις εξαγωγές το πρώτο εξάμηνο του 2020 σε σχέση με την […]

Η Στατιστική Υπηρεσία της Βόρειας Μακεδονίας κατέγραψε πτώση 20% στις εξαγωγές το πρώτο εξάμηνο του 2020 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2019. Οι εισαγωγές για την ίδια περίοδο μειώθηκαν κατά 15,8%. Η Μακεδονία εμπορεύεται κυρίως με τη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία, την Σερβία, την Ελλάδα και την Κίνα. Λόγω της εξάπλωσης του κορωνοϊού και της επακόλουθης κρίσης, το εμπόριο σε ορισμένα αγαθά μειώθηκε ή και διακόπηκε προσωρινά. Οι εγχώριες εταιρείες αναζητούν συνεχώς νέες αγορές, ωστόσο έχει δημιουργηθεί μεγάλη ανασφάλεια λόγω της απρόβλεπτης εξέλιξης του κορωνοϊού. Η Μακεδονία πρέπει να αναζητήσει αγορές κυρίως στην Ευρώπη και τα Δυτικά Βαλκάνια διατηρώντας τις ήδη υπάρχουσες εμπορικές συμφωνίες. Για τη διευκόλυνση εμπορικών ανοιγμάτων σε νέες αγορές η κυβέρνηση πρέπει να εξαλείψει τα υπάρχοντα εμπόδια, όπως τα διάφορα έγγραφα και τα προβλήματα στην μετακίνηση αγαθών και ανθρώπων.
https://www.novamakedonija.com.mk/ekonomija/%d0%b4%d0%b0-%d1%81%d0%b5-%d1%80%d0%b5%d0%b2%d0%b8%d1%82%d0%b0%d0%bb%d0%b8%d0%b7%d0%b8%d1%80%d0%b0%d0%b0%d1%82-%d0%bf%d0%be%d1%81%d1%82%d0%be%d1%98%d0%bd%d0%b8%d1%82%d0%b5-%d0%bf%d0%b0%d0%b7%d0%b0/