Το πολιτικό μάρκετινγκ έχει δημιουργήσει μη ρεαλιστικές ελπίδες

Το πολιτικό μάρκετινγκ δημιούργησε μη ρεαλιστικές ελπίδες και προσδοκίες στη Μακεδονία ότι η Συμφωνία των Πρεσπών πληροί όλες τις προϋποθέσεις […]

Το πολιτικό μάρκετινγκ δημιούργησε μη ρεαλιστικές ελπίδες και προσδοκίες στη Μακεδονία ότι η Συμφωνία των Πρεσπών πληροί όλες τις προϋποθέσεις για τη χορήγηση ημερομηνία έναρξης των ενταξιακών διαπραγματεύσεων με την ΕΕ και ότι η Γαλλία βρέθηκε σε θέση να απολογείται για τις υποσχέσεις κάποιων άλλων που δεν συνάδουν με τη δική της προοπτική. Με αυτή τη δήλωση ο πρέσβης της Γαλλίας Κριστιάν Τιμονιέ επιχείρησε να παρηγορήσει τη μακεδονική κοινή γνώμη. Ωστόσο, δεν απέκλινε από την επίσημη γαλλική θέση ότι δεν θα πρέπει να παρέχονται μη ρεαλιστικές ελπίδες για τις προϋποθέσεις ένταξης της Μακεδονίας στην ΕΕ.

https://bit.ly/34c1Cw5